Dozen op maat, voor elke gelegenheid

Dozen, vooral op maat gemaakte dozen die bedrukt zijn met een specifieke boodschap, maken volgens onderzoek bij meer dan 40 % van de online shoppers een grotere kans om door hen bij vrienden en familie aanbevolen te worden of door hen gedeeld te worden via sociale media. Online shoppers vinden het leuk om een video te maken van hun aankoop. Het zogenaamde ‘unboxing’ is razend populair vooral bij een mooie, passende en unieke verpakking. Een ervaring die het waard is om online te delen. Met als resultaat dat veel meer mensen nieuwsgierig worden naar het betreffende product. Het filmen van het uitpakken, zorgt voor gratis goede reclame voor uw bedrijf en uw producten als dit gedeeld wordt.

Dozen op maat zorgen voor een unieke beleving bij uw klant

Ook al zijn dit soort dozen op maat wat duurder dan reguliere dozen, het draait allemaal om de eerste indruk die een klant heeft én achterlaat op het internet. Dat is het allemaal meer dan waard.

Met dozen op maat van de Dozenhal heeft u weinig tot geen extra vulmateriaal nodig, wat weer zorgt voor minder extra kosten. Wat de totale kostprijs van een op maat gemaakte doos weer wat betaalbaarder maakt ten opzichte van reguliere standaard dozen. Bedenkt dat u vaak slechts één kans heeft om optimaal gebruik te maken van het contactpunt met de klant. Dat is tijdens het uitpakken van het product. Een doordachte organisatie, groepering en presentatie van items in een opvallende buitendoos creëert ook een unieke ervaring die het waard is om te delen. En, zo mag u hopen, het herhalen waard!

Wat extra’s voor uw klant

Het toevoegen van een handgeschreven bedankbriefje of het ondertekenen met uw naam op een voorbedrukte kaart kost bijna niets en duurt slechts enkele seconden. Maar dit persoonlijke tintje kan gewoon net dat beetje extra zijn om uw klant de volgende keer dat hij of zij boodschappen doet aan u te laten denken. In deze hectische, onpersoonlijke tijden kan het zelfs zo indrukwekkend zijn dat ze hun ervaring delen via sociale media. Wat ook leuk is: probeer een coupon of speciale aanbieding op de ene kant af te drukken en voeg dan op de andere kant uw persoonlijke dankwoord toe.