Het gebruik van een antwoordservice

Heb je het lekker druk met ondernemen en ben je goed in wat je doet? Waarschijnlijk heb je het dan ook te druk om de telefoon altijd aan te kunnen pakken. Maar, ook in deze tegenwoordige tijden van digitalisering, is het heel belangrijk om je telefoon goed te bemannen en ook altijd aan te pakken. Meer mensen dan je wellicht zou denken pakken ook in deze tijd nog steeds de telefoon regelmatig op om in contact te treden met ondernemers. Bovendien is er ook nog steeds een grote klantengroep die geen beschikking heeft over het internet en dus wel moet bellen of langskomen. Als goede ondernemer wil je natuurlijk ook graag deze groepen bedienen. Het lijkt een goede en vooral ook goedkope optie om dan maar zelf de telefoon aan te blijven pakken maar de praktijk wijst iets anders uit. Een antwoordservice kan de inkomende telefoontjes voor je overnemen en jou en je eventuele werknemers daarmee veel werk uit handen nemen.

Gelukkig komt bij het inhuren van een telefoondienst niet zoveel kijken. Veel ondernemers, zeker zelfstandige ondernemers zonder personeel of met weinig personeel, nemen zelf altijd de telefoon aan. Maar dat kost natuurlijk wel veel tijd, tijd die je anders in andere zaken had kunnen steken. Hiermee bedoelen we natuurlijk ook vooral tijd om te ondernemen. Er zijn veel verschillende soorten diensten die worden aangeboden door een antwoordservice. Zo ben je echt niet per se gelijk verplicht tot het afnemen van een groot pakket. Je kunt ook kiezen voor een incidenteel afnemen van de dienst, bijvoorbeeld alleen wanneer jij zelf niet op kantoor bent omdat je afspraken hebt, of op zakenreis bent.

Je kunt er ook voor kiezen om al je inkomende telefoon af te laten handelen door de telefoondienst maar dat is natuurlijk een keuze die je zelf moet maken. 

https://www.bizziphone.com/

Author